Hűségprogram

Fontos információk

Mit nyerek a hűségkártya alkalmazásával?
A vásárlás értékének 10%-át, abban az esetben, ha nem volt kedvezmény érvényesítve. Az összeg ÁFA nélkül értendő.

Átruházható a kártya?
Igen, átruházható, például családon belül vagy a barátoknak.

Mi történik, ha nincs nálam?
A hűségpontok beszámításához szükséges, hogy a vásárláskor a vevőnél legyen a kártya. Egyébként a százalékok nem lesznek a számlájához írva.

Mit történik, ha elveszítem a kártyát?
Elég betérni bármely OXO Bubble tea üzletbe, és új kártyát kiváltani. Ezután egy emailt írni az info@oxobubbletea.hu címre, ahol ellenőrizzük az Ön személyazonosságát, és ezt követően a kártyát aktiváljuk, és a kreditpontokat ráutaljuk. Az elveszett kártyát töröljük.

A kártya érvényessége?
FIGYELEM!!!! Az a kártya, amelyik a kiadást követő 4 hónapban (beleértve a kiadás napját is) nem lesz regisztrálva, deaktiválásra kerül, és a rajta lévő kreditpontok elvesznek. Az egy évig inaktív (nem használt) kártyát szintén deaktiváljuk. 

Felhasználhatom a kártyát akkor is, ha nincs rajta elég pénz a teljes összeg kifizetéséhez?
Igen, felhasználhatja. Például: van 300 Ft a kártyán, veszek egy italt 1000 Ft-ért és fizetek 700 Ft-t készpénzben. A kreditem lenullázódik.

Fel lehet tölteni a kártyát?
Igen. Az OXO Bubble tea bármelyik üzletében fel lehet tölteni. Fizetni csak készpénzben lehet.

Megtudhatom, mennyi az egyenlegem?
Az egyenleget a Kreditmennyiség megállapítása honlapon online lehet megtudni.

Hol érvényesíthetem a kártyát?
Csak az OXO Bubble tea Magyarországon.

Mire szolgál a kreditösszevonás?
Az Ön régi, nem működő vagy nem használt kártyájáról átvezetjük a krediteket az új kártyára. Fontos, hogy új kártyája regisztrálva legyen. A régi kártyát megsemmisítjük.